Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
proiectoare
Hilde Corbu
obligatiile de informare ale furnizorilor de comunicatii electronice
Integrated Tariff Environment
Kaspersky Security for Mac
Samsung Smart Signage
automobil autonom
Adrian Bucura
evolutie open source
DiskStation Manager 70
procesare tranzactii
Pixma Pro
Smart Printing Management
V 13
Istvan Stark
salarizare personal
Tiberius Popa
risc decredit sectorial
Cisco TelePresence SX10 Quick Set
Anritsu Solutions
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia