Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Deschiderea educatiei
Canon iPF8400SE
TrueCrypt
OTP
NetZeRoCities
Microsoft Gold Small Business
Teatrul Bulandra
Fujitsu
Cisco Email Security Appliance
Jabber
Centre Globale de Servicii
Groups
GeoMedia Smart Client
infrastructura incarcare vehicule electrice
Aurel Baloi
UIT
Vasco Data Security
TechSoup Romania
responsabilitate corporativa
web2sms
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia