Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
atelier de programare
CIO Council
Satellite Pro A50-C
Snom
Asistentul Financiar
dispecerat de urgenta
niveluri de certificare
IBM SmartCloud pentru Aplicatii SAP
abSolut core banking
PAC România
EDI
comunicarea de brand
Informa Telecom
Ines Group
IBM System Storage DS 8800
Program de practica
Ubi Challenge
gestiunea afacerilor
Nokia Drive
Micro SIM
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia