Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
FX Internet
blade
Share Point
BenQ G1
RO-TWIRL
Vasile Asandei
Cognex
Oracle Exadata Specialization
Marius Catalin Marinescu
Nokia 208 Dual SIM
Cristian Radu
Xerox IT Outsourcing
Kaspersky Anti-Virus 2012
Valentin Tomsa
Onward
MAI
Arval Smart Experience
wifi management
Samsung Smart App Challenge 2013
securitate IoT
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia