Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
fizica
diabet
Dell Precision Optimizer v20
Motive Security Guardian
Agenda Digitala pentru Europa 2020
imprimanta 3D
Marelvi
No More Ransom
Micron
ISO/IEC 270012013
SoftLayer
agentie finantare
NICE
ICPR
Giovanni Dalla-Vedova
Aurel Baloi
Women in Intel
Bogdan Carstoiu
Routerele wireless dual band Gigabit
Konica Minolta
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia