Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Top Employers 2013
Programul Operational Sectorial 2007 – 2013
YouTube Romania
Cisco Security Competence Center
calitatea vietii
Placi grafice
interfete creier computer
Asociatia Romania-Luxemburg Business Forum
cercetare privata
securitate pentru mediu virtualizat
magister
Gabriela Ichim
Premiile Emmy
tendinte marketing 2024
procesare electronica a cecurilor
sisteme de parteneriat
Institut Chimie Macromoleculara Petru Poni
invatamant vocational
date satelitare
Centrul National de Management pentru Societatea Informationala
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
Funcţionalităţi CRM inteligente pentru companii mici şi medii
CAS a lansat versiunea X10 a solutiei CASgenesisWorld, care aduce un design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale și ajută companiile mici si medii la creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii.
()
11 Septembrie 2018
Redactia