Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Partener Gold Oracle
Consiliul Judetean Calarasi
EY Romania
8670 FEU
acreditari PR
Proces decizional
StartUp Europe
Resurse umane
Cursuri securitate
Centrul National pentru Sisteme Informatice în Domeniul Sanatatii
Veritas Technologies
Regional Manager South Eastern Europe si Turcia Cyber-Ark
Agentie pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est
Anritsu Solutions
Red Hat Enteprise Linux
Explorer
APC Mobile Power Pack
Yugo Neurmorni
Agile HR
MasterPass
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia