Articole Market Watch din categoria CRM
- Sunt rentabile call centerele din România?
- CRM-ul, o insulă în sistemul IT al instituţiilor financiar-bancare?
- Banca Transilvania a crescut cu 30% productivitatea activităţii de telesales prin Microsoft Dynamics CRM
- Analytical CRM - sau cum să valorifici la maxim interacţiunea cu clientul pe vremuri de criză
- AnytimeCRM susţine primul portal de imobiliare pentru telefonul mobil din România
- Ce vrea şi cum foloseşte top-managementul CRM-ul
- Ce vrea Marketingul pentru a susţine vânzările şi a fi pe placul şefilor
- Tertium non datur, oferta CRM OS în variantă locală
- AnytimeSales - Banking
- Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II)
Volaro
supraveghere spatiala
brain drain
Canon imageFORMULA DR-C125
LiveLOOK
International Electric Automation Show
Migration Factory
support
Chronos Eco
solutia Temenos T24
facility management
Global Corporate IT Security Risks 2013
Open Data Center Initiative
AMD FirePro S9170
RobecoSAM Gold Award
Axis Communications
POS-uri inteligente
Stefan Paun
Suport decizional
oferta