Articole Market Watch din categoria CRM
- În Telco, CRM-ul face diferenţa
- Marketingul, furnizor de servicii pentru Vânzari
- Panaceul Social CRM?
- Marketingul va fi viitorul avocat al soluţiilor Social CRM
- Ce schimbă la un CRM componenta „Social”?
- Soluţiile de tipul automated analytics, completarea optimă a unei aplicaţii CRM
- AnytimeCRM 5.0 - o soluţie orientată către utilizatorul final. Companiile pot oferi angajaţilor un sistem uşor de utilizat în gestionarea relaţiei cu clienţii
- Anchetă Market Watch - Piaţa locală CRM, evoluţie şi tendinţe (II)
- CRM, veriga lipsă dintre retailer şi client
- Predicţiile Gartner pentru următorii patru ani
Asociatia Româna pentru Promovarea Protectiei Infrastructurilor si Serviciilor Critice
IGP
Cafeneaua de afaceri
Digisign
Magurele Science Park
Oracle Database Server
inovare in business
cutremure
Rebranding
master
IBM System Storage DS 8800
voluntariat
proprietate intelectuala
piata software
Canon „True Colors Day“
Alfresco
smart grid
Kingston
IBM România
Regin