Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Beneficiu net
Ministerul Finantelor Publice
muzeu virtual al echipamentelor de telecomunicatii
ASTRA2Connect
popularizare stiinta
Varujan Pambuccian
investitii IT
Cisco Borderless Networks
Echipamente laser office A3 color
Cisco Connected Mobile Experience
SeniorBI
sistem interactiv de informare
Grupul Lowe
Safe Browser for Windows Phone
proiecte fonduri structurale
virus
„Super Erou”
Catalin Scarlat
Doru Balas
Dania Selaru
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia