Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Intel 5500/5600
IPMA
Ana Maria Pasculescu
HP Matrix
Nokia 207
Xerox DocuMate 3920
standard de securitate
polita de asigurare
Dan Roman
Philips Xenium W832
TrackGPS
Philips S309
InfraStruxure Management Software
Oracle Siebel CRM Public Sector 822
PRIOCHEM 2023
Distribtuie
semiconductoare
Prutul SA
TCO
HTC 626G Dual SIM
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia