Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
bioengineering valley
Platforma Cloud de comunicatii unificate si videoconferinta
Dan Vasile
parteneri Microsoft
GESY-PRO B2B
Epson EB-G6900WU
Technology Radar
strategie nationala AI
SELPHY CP1000
SANS Institute
spectroscopie
Vodafone Experience Store
Supplier Relationship Management
proiect legislativ
Axis Q1635
Testare CRM
G Data InternetSecurity 2010 ESD
Country Manager
Radiocom
Cristian Stefanescu
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia