Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
amenintari informatice in 2009
materiale bidimensionale
ASUS Fonepad
tarife
nanobiotehnologii
mediu de lucru mobil
Teletrans
Akcees
Senior Director Indirect Sales Omnilogic
dezastru Japonia
Transilvania Digital Innovation Hub
Modular Deployment
IBM MobileFirst Protect
cibernetica
Google Translate
Good Design Awards 2017
Trends of Tomorrow
Alexandra Cernian
platforma GRID
Titanium 2011
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia