Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Telekom
Eaton Ellipse Pro
research in the spotlight
Transfond
MasterIndex
Epson EB-G6550WU
sistem interactiv de informare
Cisco Application Policy Infrastructure Controller
Asus Advantage
Microsoft Worldwide Partner Conference 2009
Nikon 1 V2
Smartree Workforce Index
CES 2015
MRG Effitas
VoceNet Office
domeniu strategic
Lumea geospatiala 2009
10 ani
sistem pilot de management al imprimarii
BIT Data Recovery
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia