Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
numere de telefon portate
cazare
leadership
sprijin financiar
MiG 21 Lancer
Leadership Award 2015
Centrul de Date Green IBM
e-Crestere
Centrului de Instruire pentru Comunicatii si Informatica Decebal
abandon scolar
CarbaDetect
WorkCentre5019/5021
X MARK II
NETGEAR 5-speed Multi-Gigabit
ROeID
Imprimante mobile
IxVeriWave
credite
System Plus
complex analytics
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia