Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
oportunitati profesionale
proiecte strategice pentru invatamantul superior
Intel Xeon E5-2600 v3
PowerBI for Office 365
seria ZenBook UX430/530
sudura prin difuzie
Patronatul Roman din Cercetare si Proiectare
Alcatel-Lucent Romania
40 de medalii la Bruxelles-EUREKA
CAS 2023
Temenos Romania
Lugera
investitii IT
ASUS Designo MX27AQ
platforma de e-fulfillment
continuitatea serviciilor de telecomunicatii
Salice
ANC
My Book Duo
hidroenergie
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
Funcţionalităţi CRM inteligente pentru companii mici şi medii
CAS a lansat versiunea X10 a solutiei CASgenesisWorld, care aduce un design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale și ajută companiile mici si medii la creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii.
()
11 Septembrie 2018
Redactia