Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Vanzarile mondiale de PC-uri
Competence Call Center
contract de mentenanta
Chic Tech Fashion Blog
solutii verzi
ESRI
managementul serviciilor IT
Incontrolro
Enterprise Europe Network
Mihai N Ducea
vFabric
SoftOne România
auto
Productie
Programul Operational Sectorial pentru Cresterea Competitivitatii Economice
ISE 2015
Generative AI
ING Fast Pay
Green eDIH
tendinte tehnologice
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia