Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
directiva NIS2
Tableau 70
Major de Interventie 2
Oracle Financial Services Loan Loss ForecastingProvisioning
plan de restructurare
Lenovo
bilant 2010
Soft1 ERP
Nokia 207
Asustor
Rinspeed
Valoris
Cisco Visual Networking Index Forecast
sudura prin difuzie
AMD Ryzen
FX Internet
Universitatea Titu Maiorescu
OTE Group
tehnologii inovative
Asus ZenFone
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia