Revista >> Call Center
Cele mai recente articole
Solutii
Julian Smith
ASUS Republic of Gamers
PaschiCombo
Evolio X6
bilant
Smart security 5
premii de excelenta
CEO IIRUC Service si VP al Reiffeisen Informatik
GSMA
lider linux
Jiri Rizek
solutii informatice pentru administratia publica
WWW
vulnerabilitate
Webex Teams
premii ITC
Tehnologii si codecuri video
Gabriel Mardarasevici
UFS
Synergizer Business Solutions
Cele mai vizualizate articole
Primul CALL CENTER Motorola ROMANIA
Dedicat utilizatorilor de telefoane mobile marca Motorola, primul Call Center Motorola Romania a primit, de la inaugurarea sa, in aprilie a.
()
10 Iulie 2005
Motorola
Un team de call center castigator: TECH TEAM
Multe companii straine au descoperit in Romania o locatie ideala pentru centrele de contact datorita fortei de munca ieftine si specializate in cunoasterea limbilor straine.
()
10 Iulie 2005
TechTeam Global Romania
Call-Center: O tipologie
In Romania se vorbeste tot mai des despre fenomenul „call-center“, toate companiile par a-si deschide sau pregati aici un call-center.
()
14 Iulie 2005
Mihai Carstea
CCS – Unica solutie de Call Center integrata cu centrale telefonice Panasonic seria TDA
Call Center System (CCS) este o solutie proiectata si dezvoltata de catre G3 NOVA Communications in colaborare cu Panasonic, care include: Raspuns vocal interactiv (IVR), Distribuire automata apeluri, Monitorizare in timp real, Raportare, Integrare cu baze de date.
()
10 Iulie 2005
CCS