Academia Română a fost creată în 1866 pentru a cristaliza cele mai înalte valori intelectuale din provinciile românești într-o societate erudită menită să consolideze identitatea națională pe baza a patru componente esențiale: limbă și literatură, istorie, etnografie și cultură. La...
1
“Excelenta este o arta la care se ajunge prin exercitiu continuu, pana la obisnuita. Nu actionam corect fiindca am avea virtutea excelentei, ci atingem excelenta actionand corect. Suntem ceea ce...
Suntem pusi in situatia sa auzim / citim / vizionam in mii de forme aceleasi lucruri despre afaceri si management: despre unelte performante, despre cresterea si prabusirea organizatiilor, despre inovatie,...
Prin viziunea People Ready Business, Microsoft se concentrează cu o abordare bidirecţională pentru: - perfecţionarea şi simplificarea instrumentelor software care funcţionează deja şi - oferirea de noi instrumente şi optimizări,...
Dacă ne uităm în DEX, vedem că truism este definit ca: “Adevăr cunoscut de toată lumea, care nu merită să fie enunţat; banalitate, evidenţă (engl.: truism, derivat de la...
Teoriile motivaţionale sunt poate cele mai promovate teorii psihologice aplicabile în managementul resurselor umane. De la cursurile de legislaţie a muncii, până la cele de Project Management, suntem asaltaţi...
Sa-ncepem cu concluzia, sau de ce Microsoft in corporatii… Intr-o istorie a inovatiei ce numara peste trei decenii, Microsoft a creat o suita impresionanta de tehnologii software care a...
Pentru ascultatorii care au deschis aparatele de radio mai tarziu, ar trebui sa incep prin a spune ce (nu) este Tomania. Tomania (cu a, nu cu a, desi si aici...
Customer Relationship Management (CRM): un concept din ce in ce mai utilizat in economiile ajunse la maturitate, dar un termen putin vehiculat in piata romaneasca si, cu atat mai putin,...
Cine, ce face? Ca in orice proiect managerial care implica schimbarea, insasi persoana care ocupa cea mai inalta functie ierarhica in companie, adica Presedintele/ Directorul General, trebuie sa fie...
De la societatea cunoasterii, prin criza varstei de mijloc, la speranta celeide-a doua jumatati a vietii Spuneam in numarul trecut ca bagajul de aptitudini si capabilitati al noului tip de angajat...