Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Volksbank Romania administreaza documentele cu Xerox DocuShare

06 Septembrie 2011



Soluţia de centralizare, inventariere şi scanare a contractelor de credite Volksbank România a fost implementată de Iron Mountain, banca reuşind acum să acceseze şi să gestioneze digital documentele prin intermediul soluţiei DocuShare de la Xerox.
La Volksbank, nevoia gestionării digitale a documentelor a venit în momentul în care contractele de creditare încheiate de bancă însumau 8,5 milioane de pagini.


Mai mult decât o simplă măsură internă, centralizarea, inventarierea şi transferarea imensei arhive de documente contractuale a băncii într-o bază de date uşor de utilizat a vizat şi o îmbunătăţire a relaţiei cu clienţii, banca urmărind reduceri semnificative ale timpului de reacţie faţă de aceştia.
Ca parte a proiectului, sortarea, inventarierea şi transferul arhivei istorice a băncii în variantă digitală, toate realizate de Iron Mountain, au avut un termen foarte scurt – mai putin de şase luni – şi condiţii foarte stricte în ceea ce priveste menţinerea acurateţii datelor (99,8% acurateţe pentru informaţia procesată).


„În cooperare cu partenerul nostru Iron Mountain, Xerox România a realizat o evaluare a proceselor de business în lucrul cu documentele, iar solutia dezvoltată a ţinut cont de nevoile specifice ale băncii,” a explicat Simona Tandarica, Strategic Account Manager Xerox România şi Republica Moldova.
Xerox DocuShare este o aplicaţie de tip web de scanare şi administrare a documentelor, ce permite tuturor companiilor să implementeze o soluţie performantă de management al conţinutului pentru un mai bun control al documentelor, o colaborare optimă şi productivitate personală.


În cazul Volksbank, utilitatea soluţiei apare acum atât în procesul iniţial de verificare şi aprobare a dosarelor clienţilor, cât şi ulterior, în faza de urmărire a acestora. În ambele situaţii, existenţa unei arhive digitale, securizate, cu acces controlat, permite o mai mare flexibilitate şi timp redus de răspuns pentru client.
„Din punctul nostru de vedere, proiectul a avut obiective foarte clare, referitoare la un control mai bun al costurilor în administrarea documentelor, odată digitizate, o creştere a eficienţei de lucru şi implicit a productivităţii, pe lângă obiectivele evidente legate de transferarea în condiţii de securitate şi acurateţe a arhivei noastre în format digital,” afirmă Alexandra Frunză, Head of Communication Volksbank România.


Xerox DocuShare suportă toate tipurile de fişiere, de la documente scanate la documente şi mesaje electronice, permiţând indexarea rapidă pentru căutarea şi recuperarea uşoară a fişierelor.
„Pentru noi este foarte important ca soluţia integrată de arhivare să fie personalizată pe nevoile specifice ale clientului şi să ofere o flexibilitate sporită în administrarea internă a documentelor digitale, de aceea am ales să colaborăm cu Xerox România pentru acest proiect”, spune Cristian Bilan Country Manager Iron Mountain Romania şi Serbia.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite