Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> SFA >> Stiri si comunicate

Univer implementeaza HERMES SFA de la Transart

06 Septembrie 2011



UNIVER PRODUCT, reprezentanta din Romania a unuia dintre cele mai mari holdinguri maghiare din domeniul producerii si comercializarii de produse alimentare (mustarul, maioneza si ketchupul Univer fiind printre cele mai cunoscute in Romania) a implementat HERMES SFA/FFA (Sales/Field Force Automation), solutia Transart pentru automatizarea activitatii reprezentantilor ce desfasoara activitate de teren.


Sistemul HERMES implementat la Univer Product Romania include: HERMES Merchandising & Marketing - pentru culegere de informatii din piata (punctele de vanzare, magazine ale distribuitorilor, Key Accounts) folosind chestionare pe terminalul mobil (prezenta produse, preturi, prezenta cu diverse materiale promotionale proprii); HERMES Sales – pentru automatizarea vanzarilor catre distribuitori (preluare comenzi la distribuitori, gestiune promotii, incasari); Modul de rapoarte – asigura monitorizarea activitatii fortei de vanzari si optimizarea acesteia; Integrare nativa cu B-ORG ERP existent deja la client, furnizat de Transart; Terminale mobile Motorola ES400 dotate cu modul GPS. Pe langa posibilitatea de a culege o serie de informatii din piata, Univer dorea o gestiune imbunatatita a materialelor promotionale folosite in punctele de vanzare si sprijinirea activitatii de vanzare desfasurata de agenti pe teren.


„Antecedentele pozitive cu B-ORG ERP, faptul ca in cei peste cinci ani de colaborare cu Transart am fost multumiti si ideea de a avea un furnizor unic pentru sistemul integrat ERP + SFA/FFA au contat destul de mult pentru noi cei din Romania. Cum decizia finala s-a luat in stransa colaborare cu colegii din Ungaria, expertiza de business acumulata de Transart pe acest segment al aplicatiilor mobile SFA/FFA, referintele pozitive primite de la doua companii multinationale care in Ungaria folosesc HERMES de la Transart si pretul competitiv au inclinat balanta in favoarea alegerii sistemului furnizat de Transart”, a declarat Zoltan OLAH, Country Manager Univer Product.


Printre beneficiile obtinute de Univer in urma implementarii HERMES se numara:
- crearea unui flux informational dinspre piata catre sediul companiei si obtinerea sistematica a unui set de rapoarte bazate pe date culese din punctele de vanzare;
- coordonare si control imbunatatit al activitatilor desfasurate de reprezentantii de vanzari pe teren;
- cresterea prestantei, a motivarii si implicarii reprezentantilor de vanzari pe relatia directa cu clientii si distribuitorii;
- implementarea unor politici comerciale personalizate, automatizat, pentru fiecare distribuitor in parte;
- creşterea capacitatii de intelegere si segmentare a pietei vizate: principalele locatii (magazine, KA, etc) care genereaza vanzari ale produselor Univer (si ale concurentei);
- cresterea eficientei in utilizarea materialelor promotionale proprii (POSM) in punctele de vanzare, creand premise consistente pentru cresterea vanzarilor;
- degrevarea reprezentantilor de o serie de sarcini administrative care anterior erau operate manual;
- scurtarea timpilor de intocmire si de validare a comenzilor inregistrate de reprezentanti pe teren;
- suport operational si de control pentru managementul executiv din vanzari si marketing, gratie unui set extins de rapoarte specifice acestor activitati;
- reducerea costurilor si a ineficientei: tinerea sub control a unor costuri logistico-operative (ex: combustibil, materiale promotionale) gratie unui control sporit al activitatilor derulate de agenti pe teren.
- posibilitatea de a prelua imagini foto de la locatiile vizitate pentru monitorizarea si justificarea conformitatii cu respectarea standardelor de merchandising impuse de companie.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite