Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Contact | Call Center >> Stiri si comunicate

Tweencall anunta o crestere a cifrei de afaceri cu 38%

09 Septembrie 2011



Tweencall SRL, prestator de servicii de Call Center si BPO, anunta pentru primul semestru al acestui an o cifra de afaceri de 5,7 milioane lei, in crestere cu 38% fata de cea realizata in aceeasi perioada a anului trecut, aceasta situandu-se in linie cu cifra de afaceri bugetata pentru anul 2011. Tweencall a incheiat anul 2010 cu o cifra de afaceri de peste 9 milioane lei. „2010 a fost pentru noi anul consolidarii pozitiei Tweencall pe piata. Toate eforturile depuse in ultimii 5 ani in vederea dezvoltarii si eficientizarii modelului de business al companiei au confirmat categoric in 2010 si rezultatele continua sa se vada anul acesta.Pentru intregul an 2011 compania urmareste cresterea cifrei de afaceri si in acest sens, a fost alocat un buget de investitii important, buget ce va fi utilizat pentru dezvoltarea capacitatilor operationale, automatizare si implementarea de noi servicii proprii“, a declaarat unul din oficialii companiei. In 2011, Tweencall a creat peste 150 de locuri noi de munca in Bucuresti, Craiova, Brasov, Galati si Ploiesti. Din mai 2011, in Ploiesti activeaza o echipa de Telesales, Ploiesti fiind ultima locatie adaugata la structura Tweencall.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite