Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Networking >> Stiri si comunicate

D-Link a aniversat 25 de ani de activitate

15 Septembrie 2011



Compania D-Link a aniversat 25 de activitate, la eveniment participand parteneri D-Link din România, distribuitori, integratori de sisteme, reselleri, factori de decizie din companii si manageri IT, dar si reprezentanti mass media.


Bogdan Mihalcea, Country Sales Manager D-Link România, a prezentat evolutia mediului global de networking, de la înfiintarea D-Link în urmă cu 25 ani si până în prezent. Înfiintată în anul 1986 cu scopul de a proiecta si oferi pietei adaptoare de retea, D-Link are in prezent nenumarate puncte de prezenta peste tot in lume. Veniturile companiei au depasit in 2010 1 miliard de dolari. 25% din veniturile globale ale companiei vin din Europa. D-Link detine o cota de piata de 37,2% pe segmentul Wireless LAN si de 31,3% pe segmentul Ethernet Switching, la nivel mondial.
In Romania, D-Link este in prezent liderul pietei de networking in segmentul consumer, fiind cel mai vandut brand in retail/etail. Pe plan local D-Link este lider pe segmentul Wireless LAN, detinand o cota de piata de peste 50%.



D-Link furnizează echipamente pe piata din România din anul 2002, iar în 2005 s-a deschis reprezentanta de la Bucuresti.
„Strategia D-Link se orienta atunci cu precădere către segmentul utilizatorilor finali, între timp însă am abordat noi directii de dezvoltare, ce includ solutii integrate de networking (firewall-uri, switch-uri, echipamente de stocare si supraveghere IP etc.) dedicate companiilor tip IMM si chiar companiilor mari. Evolutia D-Link de la deschiderea reprezentantei a fost ascendenta. In 2009 a venit criza, iar acest lucru s-a reflectat foarte clar in vanzarile noastre. Contrar asteptarilor, vanzarile in 2009 au fost superioare. Piata a cumparat mai multe echipamente decat in 2008. Ce s-a intamplat atunci? Aceasta scadere este reflectata de panica distribuitorilor de a-si transforma stocurile in bani. Toti distribuitorii au incercat sa-si reduca stocurile, lucru care s-a reflectat imediat in anul urmator. Neavand stocuri, vanzarile au fost mai mici. In 2010 piata si-a revenit, iar rezultatele estimate pentru 2011 sunt in trend. Piata continua sa creasca. D-Link este din ce in ce mai bine perceput si vanzarile de networking sunt in crestere. Networking-ul este un business de viitor, cel putin pentru urmatorii 5-10 ani cu siguranta va fi in crestere, si vorbim de cresteri solide”, a declarat Bogdan Mihalcea.


Distribuitorii D-Link în România sunt Asesoft Distribution, ElkoTech România, Lasting System si SCOP Computers. Fiecare dintre acestia a prezentat informatii despre modul în care a evoluat relatia cu D-Link pe piata românească.
Seria de prezentari a continuat cu prezentarea Direct One, compania locală care a customizat un produs D-Link pentru piata românească – este vorba despre inovatorul media player Boxee Box (DSM-380), care a revoluţionat modul de experimentare media pe un TV HD.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite