Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> ERP >> Stiri si comunicate

Softelligence isi majoreaza estimarea pentru veniturile din 2011

21 Septembrie 2011



Compania Softelligence, furnizor de solutii e-Business si CRM integrate cu sisteme ERP complexe, a anuntat revizuirea in crestere a estimarilor referitoare la cifra de afaceri pentru 2011, dupa un prim semestru in care veniturile totale au crescut cu mai mult de 120% fata de aceeasi perioada din 2010. Conform noilor estimari, Softelligence va ajunge sa depaseasca in 2011 venituri totale de 1 milion de euro, anterior managementul companiei mizand pe o cifra de afaceri de 800.000 euro.
„In conformitate cu obiectivele stabilite la inceput de an, versiunea 2.0 a suitei OMNi e-Business a fost foarte bine primita mai ales in industria de servicii financiar-bancare si non-bancare, asigurari, distributie si retail, astfel incat a generat venituri mai mari decat asteptarile initiale. Conform semnalelor din piata, estimam cresteri semnificative in zona e-Business si in urmatorii doi ani“, a declarat Teodor Blidarus, Managing Partner Softelligence.
Din totalul veniturilor, 80-85% sunt generate de proiecte implementate de catre Softelligence la companii romanesti, iar 15-20% din cifra de afaceri o reprezinta exportul de software, prin reteaua de parteneri externi. OMNi e-Business (inclusiv CRM) genereaza aproximativ 70% din vanzarile companiei, restul veniturilor fiind asigurate de linia de business ELITE, ce inglobeaza servicii de consultanta si high-end outsourcing. „Estimam ca veniturile din consultanta se vor dubla in a doua parte a acestui an, fata de primul semestru, prin atragerea unor clienti de prim rang din industriile financiar-bancare si de telecomunicatii”, mai spune Teodor Blidarus.
Echipa Softelligence este formata in prezent din aproximativ 40 de angajati, iar pana la finalul acestui an vor mai fi deschise inca 5 posturi in domeniile: consultanta, project management, dezvoltare software si analiza de business. „Exista posibilitatea de a merge dincolo de aceste cifre, trebuie doar sa gasim un echilibru intre cresterea echipei, calitatea serviciilor oferite clientilor si cashflow”, completeaza oficialul companiei. Recent, Softelligence a deschis un nou departament de suport tehnic dedicat clientilor OMNi e-Business, ce dispune de specialisti cu experienta in tehnologii web, CRM si integrarea de sisteme informatice complexe, „exact cele 3 elemente mai importante in proiectele pe care le derulam cu clientii nostri”, subliniaza Teodor Blidarus.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite