Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

GTS Telecom - Calitate de 99,91%

25 Octombrie 2005



Dan Mihaescu, Country Manager GTS TelecomNivelul de stabilitate si continuitate al serviciilor de comunicatii furnizate de GTS Telecom in primul semestru al anului curent a fost de 99,91% dupa cum anunta compania. In valori absolute, timpul mediu total cumulat de nefunctionare al serviciilor a fost de 234,57 de minute pentru intreg semestrul.


GTS Telecom anunta ca nivelul de continuitate si stabilitate mediu al serviciilor de telecomunicatii furnizate clientilor sai a fost in primul semestru al anului curent de 99,91%. In valori absolute, timpul mediu total cumulat de nefunctionare al serviciilor, masurat la interfata de conectare a clientilor, a fost de 234,57 de minute pentru intreg semestrul.
“Calitatea si stabilitatea sunt parametri contractuali pentru orice solutie de comunicatii de date sau Internet instalata la clienti, indiferent de domeniul de activitate sau dimensiunea companiei”, a declarat Dan Mihaescu, Country Manager GTS Telecom.
Conform standardelor internationale in domeniu si normelor Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii (ANRC), stabilitatea, sau continuitatea unui serviciu de comunicatii, este un parametru contractual si trebuie garantat de catre toti furnizorii de servicii de comunicatii. Conform normelor in vigoare, stabilitatea unui serviciu de comunicatii este definita ca raportul procentual dintre timpul total de functionare a serviciului la parametrii contractuali, exprimat in minute si masurat la interfata de conectare a clientului, fata de durata totala a intervalului considerat.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite