Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Angajatul mobil este angajatul profitabil

26 Septembrie 2011




Romeo Iacob


Cele mai noi tehnologii aplicate în spaţii virtuale de networking, întâlniri virtuale, comunicaţii unificate, desktopuri virtuale, precum şi popularitatea câştigată de ultimele echipamente mobile au schimbat radical modul în care companiile şi angajaţii îşi desfăşoară activitatea. Informaţia disponibilă oriunde şi oricând şi angajaţii dispuşi să o acceseze oriunde şi oricând transformă mobilitatea într-un nou val tehnologic, care a început deja să seteze noi reguli pentru companii, dar şi pentru angajaţi.


Beneficiile sunt simple. Pentru companiile care au forţa de muncă pe teren, aplicaţiile de mobilitate şi echipamentele hardware oferă acces instant la informaţii de business de ultimă oră, accelerează viteza de răspuns la cerinţele clienţilor, flexibilizează angajaţii, le simplifică task-urile zilnice şi îi motivează şi încurajează să ia decizii documentate, fluidizează procesele de business şi transferă clienţii în centrul preocupărilor de zi cu zi ale companiilor. Atât competitivitatea, cât şi profitabilitatea companiilor cresc odată cu recuperarea rapidă a investiţiilor în tehnologie de ultimă generaţie.
„Gândiţi-vă doar cum ar arăta forţa de vânzari a unei companii de asigurări dotată cu cele mai noi aplicaţii de mobilitate şi echipamente hardware care permit acces la cele mai performante aplicaţii mobile de management al clienţilor, cu captarea informaţiilor din documente şi cu posibilitatea de a printa şi semna contractele de asigurări pe loc, oriunde şi oricând identifică un client cu o nevoie urgentă de asigurare – de viaţă sau de bunuri. Sau cât de rapid pot fi semnate contractele de abonamente la utilităţi, telecom, servicii etc. având un angajat pe teren dotat cu o tabletă sau cu un scanphone cu funcţionalităţi multiple, cu acces la aplicaţii GIS şi de management al reţelelor? Şi cât de rapid poate fi un vânzător din distribuţie echipat cu un scanphone inteligent cu acces în CRM, ERP sau SFA, care poate accesa stocurile şi procesa comenzile clienţilor chiar din locaţia acestora, accelerând astfel încasările din venituri noi? Astfel de aplicaţii implementează Smart ID, specialistul în soluţii de mobilitate care acoperă cerinţele şi nevoile clienţilor de acces în timp real la informaţii de business”, declară Romeo Iacob, Managing Director SmartID.


Drumul spre o nouă generaţie de companii şi angajaţi

Soluţiile SmartID sunt construite pe o platformă flexibilă, solidă, uşor de configurat şi instalat, cu peste 1.000.000 de implementări în toată lumea. SmartID deţine un portofoliu complet de aplicaţii de mobilitate: de la aplicaţii de colectare a veniturilor, la aplicaţii pentru automatizarea forţei de vânzări (SFA), la mobile CRM, managementul forţei de muncă, aplicaţii de inventariere a mijloacelor fixe, aplicaţii de management al stocurilor, managementul depozitelor, sisteme de poziţionare şi navigare pentru transport şi logistică, managementul comenzilor şi ticketing etc., pentru industrii precum government retail, curierat, transport şi logistică, utilităţi, servicii de securitate, instalaţii, servicii medicale.


Toate aceste aplicaţii sunt dezvoltate pe aceeaşi platformă, independentă de tipul de baze de date sau de sistemul de operare folosit, sunt uşor de instalat şi customizat, sunt extrem de prietenoase pentru utilizatori, uşor de updatat şi de controlat de la distanţă. Pentru a asigura succesul implementării, specialiştii SmartID evaluează tehnologiile deja existente, dezvoltă şi implementează un concept unic de strategie de mobilitate care integrează platforme multiple (Windows Mobile, Windows CE, Android, iPhone, iPad, Web), indiferent de numărul de utilizatori şi tipul de echipamente.


SmartID are parteneriate cu cei mai importanţi jucători la nivel internaţional pe zona de mobilitate (Motorola, Honeywell, Psion, DataLogic, Zebra, Skeye), ceea ce îi permite companiei să ofere multiple nivele de suport, în funcţie de potofoliul de aplicaţii şi echipamente hardware pe care îl deţin clienţii.


„O dată cu convergenţa aplicaţiilor şi echipamentelor de mobilitate, vom vedea o nouă generaţie de companii, dar şi o nouă generaţie de angajaţi, mult mai informaţi şi mai bine pregătiţi, dotaţi cu un simplu scanphone şi o imprimantă mobilă, cu acces instant la datele de identificare ale unui client prin accesarea unui simplu cod. Aceşti angajaţi pot pregăti, printa şi semna un contract de servicii instant, în timp ce pregătesc şi transferă dosarul clientului în aplicaţiile de gestiune a dosarelor de clienţi”, declară Romeo Iacob, Managing Director SmartID.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite