Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Managed Services >> Stiri si comunicate

TeamNet International extinde platforma integrata M.O.R.E.

27 Septembrie 2011



TeamNet International, companie specializata in dezvoltarea si implementarea sistemelor informatice integrate, membra a grupului Asesoft, a anuntat extinderea platformei integrate M.O.R.E., care livreaza servicii in regim SaaS, cu o serie de noi module, portarea pe zona mobila, precum si promovarea unui program dedicat exclusiv IMM-urilor.
Noutatile introduse de TeamNet in platforma M.O.R.E. sunt modulele Task Management si Videoconferinta. Prin intermediul modulului Task Management, utilizatorii isi pot delega sarcini intre ei si pot urmari solutionarea acestora prin notificari primite pe e-mail. Modulul de Videoconferinta ofera utilizatorilor posibilitatea de a comunica, precum si functionalitati extinse de lucru colaborativ, reducand astfel costuri destinate vizitelor de afaceri. Cele doua module nou lansate se integreaza cu suita deja existenta pe platforma, care include o solutie pentru gestiunea flotei auto, aplicatie de management al relatiilor cu clientii (CRM), o solutie de management al documentelor si al fluxurilor de lucru, software-ul legislativ Legis, precum si o solutie de facturare.
Cea de a doua noutate adusa de TeamNet International este crearea interfetei mobile pentru M.O.R.E., care permite accesarea platformei de pe majoritatea device-urilor mobile de ultima generatie (smartphone-uri si tablete), prin intermediul browser-elor web mobile.
Ultima noutate anuntata de TeamNet este lansarea – in parteneriat cu Vodafone si Fujitsu – a programului de dezvoltare si optimizare „Asistentul Tau Personal“ dedicat cu precadere IMM-urilor. Programul „Asistentul tau personal“ a fost gandit ca un pachet promotional care contine doua aplicatii integrate M.O.R.E. (CRM si Facturare), alaturi de suportul harware – asigurat de catre Fujitsu – si conexiunea de date 3G pusa la dispozitie de catre Vodafone, necesara accesarii aplicatiilor livrate in regim SaaS. Avantajul major al „Asistentului Tau Personal“ este faptul ca vine sub forma unui abonament lunar, care include toate actualizarile si noile versiuni ale aplicatiilor.
„Daca pana acum ofeream clientilor nostri o platforma cu aplicatii integrate care lucreaza pentru profitul companiei, acum le oferim si suportul hardware si conexiunea de date prin care sa beneficieze de mobilitate, astfel incat sa-si poata controla afacerea de oriunde, toate acestea pentru un abonament lunar. Ceea ce garanteaza acest program este mai mult timp pentru dezvoltarea business-ului, mai mult timp pentru antreprenor sau manager, care se poate desprinde acum de grijile administrative si poate avea o privire de ansamblu asupra afacerii“, a precizat Bogdan Padiu, Director General TeamNet International.
Noutatile aduse in suita integrata M.O.R.E. la sfarsitul lunii septembrie confirma promisiunile facute la lansarea oficiala a platformei (mai 2011), cand oficialii TeamNet anuntau un ritm sustinut de upgrade. Dar si estimarile de crestere – daca la momentul lansarii platformei M.O.R.E., TeamNet International anunta deja 300 de clienti existenti, la sfarsitul lunii septembrie Calin Butunoi, M.O.R.E. Division Manager, a anuntat atingerea unui volum de 1.500 de utilizatori, ceea ce inseamna o crestere de cinci ori a volumului in decurs de aproximativ 4 luni.
„Munca noastra de cercetare in ceea ce priveste nevoile consumatorilor este continua, de aceea intelegem nevoile unui IMM, provocarile cu care se confrunta zilnic un manager si incercam sa dezvoltam solutii targetate, solutii de cloud computing facute pentru mediul economic din Romania. Ceea ce ne diferentiaza pe noi de restul furnizorilor este tocmai faptul ca noi gandim in functie de business-ul romanesc si venim cu solutii care sa se potriveasca acestuia“, a mai precizat Calin Butunoi, M.O.R.E. Division Manager.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite