Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Solutie Cisco Contact Center la Primaria Municipiului Brasov

27 Septembrie 2011



Cisco anunta implementarea unei solutii de call center in cadrul proiectului „Primaria Brasov la un click distanta!”, co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala.


Elementele cheie ale proiectului includ dezvoltarea unui portal web (www.brasovcity.ro) accesibil permanent pentru servicii electronice, precum si posibilitatea de a efectua tranzactii electronice, inclusiv plata online a taxelor si impozitelor locale. Proiectul consta din implementarea unei solutii integrate de servicii electronice, fiecare dintre componentele proiectului (portalul web, call center, plati online) fiind interconectata la sistemul intern prin fluxuri specifice, pe baza unei retele IP unice. Aceste noi servicii electronice sunt disponibile pentru cetateni din 3 august 2011.


Din punct de vedere al institutiei, beneficiile includ cresterea transparentei, reducerea costurilor de furnizare a informatiilor si serviciilor si cresterea eficientei prin timpul mai scurt de procesare a cererilor, reducerea aglomeratiei de la ghisee, reducerea numarului de erori si de plangeri.


Contributia Cisco la acest proiect, reprezentata de solutia Cisco Unified Contact Center Express, bazata pe reteaua IP, este un sistem de call center care ofera o imbunatatire a interactiunii cetatenilor cu administratia locala. Centrul de contact poate raspunde automat la 20 de apeluri si poate gestiona pana la 60 de apeluri simultane 24 de ore din 24, apeluri ce pot fi directionate catre diverse departamente din cadrul institutiei, in functie de necesitati. Aceasta solutie bazata pe IP faciliteaza oferirea catre cetateni pe multiple canale a informatiilor in timp real, prin interogarea bazelor de date ale Primariei (situatia fiscala, stadiul documentelor depuse la Primarie). De asemenea, operatorii call center din cadrul Primariei ofera informatii si consiliaza cetatenii in legatura cu: programul de lucru al Primariei, al institutiilor publice din subordinea Consiliului Local Brasov, taxele si impozitele locale, actele necesare pentru obtinerea diverselor documente administrative, calendarul evenimentelor locale, stadiul petitiilor si al sesizarilor depuse, etc.


„Am solicitat o solutie profesionala, stabila, cu experienta in domeniul comunicatiilor, cu referinte nationale si internationale. Acestui profil de calitate si standarde tehnice i-a corespuns solutia de comunicatii oferita de Cisco”, a declarat Gabriela Vlad, Sef Serviciu IT in cadrul Primariei Municipiului Brasov.


Solutia a fost dezvoltata si implementata de Industrial Software, partener Cisco Select Certified.
„Trecand impreuna cu reprezentantii Primariei prin toate etapele: de analiza, proiectare, dezvoltare, implementare, instruire, tranzitie in productie si productie am dezvoltat o relatie de parteneriat care a avut un scop comun: dezvoltarea un proiect bun care sa poata sta la bazele unor practici de succes in administratia publica din Romania.”, a declarat Ramona Falamas, Manager Proiect.


Numarul de apeluri telefonice prin care se solicita transferul catre un departament din primarie a scazut in ultima luna. Aceasta scadere nu reprezinta reducerea numarului de solicitari de la cetateni ci demonstreaza faptul ca cetatenii au inceput sa comunice cu sistemul si sa obtina singuri informatiile de care au nevoie.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite