Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Contact | Call Center >> Stiri si comunicate

Beia Consult a participat la Voxtron Callcenter Conference

05 Octombrie 2011



In luna septembrie firma BEIA Consult International a participat la Voxtron Partner Event – Callcenter Conference, unde au fost prezentate noile versiuni si update-uri pentru solutiile de callcenter, contact center si communication center, viitoarele dezvoltari, integrarea cu Microsoft Lync si studii de caz pentru diferite aplicatii. Printre subiectele de interes s-au numarat „customer interaction solution”, posibilitatea utilizarii de agenti remote, solutii de outbound avansate, posibilitatea de virtualizare si oferirea solutiei de tip hosted communication center.


De asemenea, BEIA Consult a participat la InVision WFM User Conference din Germania, unde au fost prezentate noutatile in domeniul WorkForceManagement pentru specialistii in domeniul call center, studii de caz prezentate de clienti precum si sesiuni de training de la TCCS (The Call Center School) si workshopuri legate de noile functii ale solutiei software.


Compania anunta si participarea la TIB - Targul Tehnic International Bucuresti in perioada 5- 8 octombrie 2011, pavilionul central, parter, stand C23, unde vor fi disponibile promotii speciale pentru solutii de comunicatii Dialogic, Siemens, Gigaset, Enterasys, FMT, Keymile, Tiptel, AEG, Hagenuk, Beyertone, Voxtron, Dasan, Hughes, Innovaphone, Keymile si Invision WFM.


De la Siemens sunt anuntate noile tutoriale online pentru utilizarea functiilor de comunicatii unificate la gama de telefoane OpenStage. De asemenea Siemens a castigat premiul pentru cea mai buna solutie de comunicatii cloud, acordat de TMC in cadrul „Best-of-Show” ITEXPO West 2011. Aceasta solutie de comunicatii unificate OpenScape UC Suite ofera de asemenea posibilitatea de conferinte video desktop pentru care este necesar un webcam uzual.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite