Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Printec Group prezinta in premiera solutia pentru retail NCR SelfServ Checkout

06 Octombrie 2011



Printec Group, companie specializata in domeniul automatizarii tranzactiilor si important integrator de sistem din Sud-Estul Europei, a prezentat in premiera absoluta pentru tara noastra noul sistem automatizat de plata la casa, pentru industria de retail, NCR SelfServ Checkout, in cadrul evenimentului „Romania Retail Summit”. Sistemul NCR SelfServ Checkout este dezvoltat de unul dintre principalii parteneri ai Printec, NCR Corporation, jucator de top in domeniul solutiilor IT pentru sectorul financiar si retail.
Avand la baza un concept aplicat deja pe scara larga in tarile occidentale si deopotriva apreciat, solutia NCR SelfServ Checkout a fost implementata de Printec inca de anul trecut, in reteaua de hypermarketuri Spar INTERSPAR din Slovenia.
Sistemul de plata automata NCR SelfServ Checkout este o alternativa la clasica plata la casa, permitand cumparatorilor sa realizeze ei insisi inregistrarea si plata produselor achizitionate. In felul acesta, cumparatorii economisesc timp pretios - timpii de asteptare fiind redusi cu pana la 40%. Sistemul este dotat cu o interfata prietenoasa si este usor de folosit, cumparatorii fiind ghidati pe tot parcursul procesului de plata de exemple si aplicatii animate.
Totodata, NCR SelfServ Checkout introduce o serie de avantaje competitive pentru retaileri, permitandu-le optimizarea modului de organizare a personalului la nivelul magazinelor si eficientizarea costurilor. Gratie tehnologiei cu care este dotat, sistemul permite inglobarea aplicatiilor POS si este disponibil in configuratii multiple, care pot fi adaptate cerintelor fiecarui retailer in parte.
In plus, NCR SelfServ Checkout are o serie de caracteristici care vizeaza protectia mediului, ajutand retailerii sa economiseasca resurse importante (de exemplu, NCR SelfServ Checkout permite reducerea consumului de hartie necesara operatiunilor de plata cu pana la 40%).
Pe langa NCR SelfServ Checkout, Printec Group a mai prezentat, in cadrul aceluiasi eveniment, o gama variata de alte solutii si tehnologii de ultim moment destinate retailului modern. Printre acestea se numara si solutia de self-shopping Shopevolution si pod-ul pentru cumparaturi Joya , dezvoltate de partenerul Printec, Datalogic. Cele doua solutii ofera o experienta a cumparaturilor interactiva si placuta, prin faptul ca permit clientilor sa aiba acces la toate informatiile de interes referitoare la oricare din produsele magazinului. Folosind pod-ul Joya, clientii pot scana codul de bare de pe orice produs, obtinand astfel un set cat mai complet de informatii despre acesta: pret, cantitate, numarul de produse din aceeasi gama aflate pe stoc, puncte de loialitate, promotii, valori nutritive (in cazul alimentelor) si chiar retete.
In felul acesta, clientii vor avea in permanenta un control asupra listei de cumparaturi si asupra pretului total al acesteia.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite