Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Nou brand in portofoliul SCOP: Colorovo

01 Noiembrie 2011



SCOP Computers anunta extinderea portofoliului de produse destinate zonei de consumabile pentru echipamente de printare prin includerea unei noi marci: Colorovo - brand proprietar ABC Data pentru distributia de consumabile compatibile.


SCOP Computers ofera prin intermediul Colorovo o gama variata de consumabile compatibile care inlocuiesc cu succes consumabilele originale pentru peste 1.200 de tipuri de printere: Brother, Canon, Epson, Hewlett-Packard, Konica Minolta si Samsung. Testele efectuate au demonstrat ca tonerele si cerneala consumabilelor Colorovo se bucura de o calitate superioara produselor similare din piata. In plus, au preturi cu pana la 80% mai mici, iar prin utilizarea consumabilelor Colorovo, echipamentul de printare nu pierde garantia initiala. Cartusele Colorovo beneficiaza de garantie pe viata, pana la epuizarea consumabilului, toner sau cerneala.


Pentru SCOP Computers, diversificarea portofoliului de produse prin introducerea unui brand nou pe piata romaneasca de printing reprezinta un pas important in strategia de dezvoltare a companiei. Colorovo este un brand care se bucura de continuitate si se vinde cu succes in tari precum: Polonia, Lituania, Cehia si Slovacia.
Strategia de distributie a produselor Colorovo implica o serie de avantaje oferite partenerilor din punct de vedere al: pretului, calitatii, garantiei, profitabilitatii si timpului scurt de livrare pentru produsele care nu sunt in stoc.
„Am ales sa aducem Colorovo, un brand nou pentru piata romaneasca de consumabile de printing si pentru portofoliul SCOP, in egala masura, deoarece aceste consumabile ofera un raspuns eficient la cererile clientilor de a beneficia de consumabile de calitate la preturi accesibile", afirma Horia Chitu, Director Executiv SCOP Computers.


Incepand cu aceasta luna, gama de consumabile compatibile Colorovo este disponibila in reteaua partenerilor SCOP Computers.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite