Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> HR >> Stiri si comunicate

Studiu Cisco: noi reguli de atragere a tinerelor talente in campul muncii

04 Noiembrie 2011




In prezent, peste jumatate din angajati (57%) se pot conecta la reteaua corporativa din unele locatii aflate la distanta, dar numai unul din patru (28%) poate face asta tot timpul, din orice loc. Doi din cinci (43%) considera ca posibilitatea de a se putea conecta la retea din orice loc, in orice moment este o functie critica pentru locul lor de munca.


Sapte din 10 studenti (70%) considera ca nu este necesar sa vina la birou in mod regulat, cu exceptia unor sedinte importante. De fapt, unul din patru studenti considera ca ar avea o productivitate mai mare daca li s-ar permite sa lucreze de acasa sau la distanta. La nivel global intalnim aceleasi cifre si pentru angajati, 69% dintre acestia considerand ca prezenta la birou era deseori inutila. Pe de alta parte, raportul din 2010 a aratat ca trei din cinci (60%) angajati (de toate varstele) considerau ca nu era necesar sa ramana in birouri. Rezultatele raportului din 2011 indica faptul ca asteptarile fortei de munca din noua generatie pun tot mai mult accentul pe flexibilitatea la locul de munca, mobilitate si stiluri de lucru neconventionale.


Mai mult de jumatate dintre studenti si angajati vor sa aiba acces la informatiile corporative prin retelele corporative folosind calculatoarele proprii de acasa (63%) si dispozitivele mobile personale (51%).


Pe viitor, noua generatie de forta de munca a lumii se asteapta sa poata accesa retelele si aplicatiile corporative pe numeroase dispozitive care nu apartin companiei, cum ar fi ecranele de navigare din masini, ecranele incorporate in scaunele din avioane si televizoare.


Despre studiu
Studiul a fost comandat de Cisco si realizat de InsightExpress, o companie terta de studii de piata, cu sediul in Statele Unite.
Studiul global este format din doua sondaje – unul axat pe studenti, celalalt pe tineri specialisti intre 20 si 30 de ani. Fiecare sondaj a cuprins 100 de subiecti din fiecare dintre cele 14 tari, ajungandu-se astfel la un numar total de 2.800 de persoane incluse in studiu. Cele 14 tari sunt: SUA, Canada, Mexic, Brazilia, Marea Britanie, Franta, Spania, Germania, Italia, Rusia, India, China, Japonia si Australia.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite