Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Charisma polarizează atenţia comunităţii de business din Romānia

29 Noiembrie 2011




TotalSoft reuşeşte o nouă demonstraţie de forţă cu ediţia 2011 a evenimentului Zilele Charisma, editie care a reunit reprezentanţii a peste 400 de companii din 11 verticale economice distincte, cea mai mare comunitate de utilizatori creată în jurul unei soluţii de business româneşti. Mai mult, după cum atent remarca şi Liviu Drăgan, CEO TotalSoft, întreaga adunare era prezentă pentru a afla noutăţi despre companie şi produs, şi nu pentru petrecerea festivă care avea loc a doua zi.

Amploarea conferinţei arată că, pe de o parte, TotalSoft ocupă justificat locul 1 în topul furnizorilor de ERP activi pe piaţa locală, iar pe de altă parte că efortul de coagulare a unei comunităţi de business, început cu 4-5 ani în urmă, îşi arată roadele. În esenţă, scopul evenimentului este networking-ul dintre utilizatori şi partajarea experienţelor, precum şi o informare a tuturor clienţilor cu privire la evoluţia companiei şi a produselor. Personal, abordarea mi se pare foarte utilă într-un cadru mai general al procesului de vânzări, pentru că ERP-ul fiind o investiţie pe termen lung este important pentru un prospect să vadă că planurile furnizorului sunt cu 2-3 paşi înainte, iar business-ul este foarte solid.



Liviu Dan Drăgan, CEO TotalSoft


Artă şi inovaţie

Ediţia 2011 s-a desfăşutat sub impactul artei şi inovaţiei asupra produselor IT, concentrându-se pe o viziune de uniformizare a experienţei de utilizare din spaţiul personal cu cel de business. „Evenimentul de astăzi are ca motto <<artă şi inovaţie>> şi doreşte să propună o evoluţie estetică a tehnologiei pe baza principiilor pe care Steve Jobs le-a aplicat în produsele Apple. Aceste principii pătrund în întreaga industrie, iar arhitecţii de solutii software trebuie să ţină seama de această direcţie. Am iniţiat un proces de upgrade al Charisma, iar următoarea versiune va oferi un alt nivel de interacţiune cu tehnologia, o interfaţă mult mai estetică şi un grad mult mai ridicat de ergonomie”, consideră Liviu Dan Drăgan, CEO TotalSoft.


În prezentarea susţinută, Liviu Dan Drăgan a mai punctat performanţa plasării, conform analizelor PAC, pe primul loc în topul furnizorilor de ERP, devansând jucătorii internaţionali, poziţie justificată prin câştigarea unei cote foarte mari din zona mediană a pieţei şi pătrunderea prin oportunităţi pe segmentul Tier 1. Complementar, Charisma a reuşit pătrunderea pe mai mai multe pieţei regionale prin consolidarea unor parteneriate strategice cu Raiffeisen Leasing, Deutsche Leasing şi BNP Paribas, prin care aceşti clienţi vor implementa soluţia proprietară TotalSoft în mai multe filiale externe. ,,Ştiu foarte bine piaţa ERP în Europa Centrală şi de Est, şi nu există niciun jucător local care să fi ieşit pe scară largă în afara regiunii. Direcţia în care merge TotalSoft este o abordare fără precendent, iar mulţumită acestor parteneriate, soluţiile noastre vor ajunge în multe alte pieţe europene”, a declarat Liviu Dan Drăgan.


Performanţe financiare

Ca evoluţie financiară, TotalSoft estimează o cifră de afaceri de circa 25 milioane EUR pentru 2011 (19 milioane pe primele 9 luni ale anului) şi o profitabilitate de peste 4 milioane EUR. Afacerile interne au crescut cu 15%, iar cele externe cu 30%, însă la valori mai mici. În ponderea cifrei de afaceri, ERP-ul ocupă 74%, cu o segmentare de 38% licenţe şi 62% servicii. Planurile pe termen scurt şi mediu prevăd o reorganizare la nivel de structură şi o regândire a strategiei, scopul fiind o dublare a cifrei de afaceri în următorii 3 ani, la o valoare de 50 milioane EUR. „Am definit un business plan cu două direcţii importante: restructurarea companiei pentru a oferi servicii cât mai prompte şi cât mai performante, precum şi investiţii majore în produs. Capex-ul pe care l-am alocat în acest sens şi cei circa 140 de noi angajaţi, cu precădere pentru creşterea calităţii serviciilor postimplementare, ar trebui să facă toţi clienţii fericiţi şi încrezători”, afirmă oficialul TotalSoft.


Noutăţi în Charisma

Subiectul central a rămas totuşi noua versiune a soluţiei Charisma, care promite o experienţă nouă de utilizare, precum şi integrarea unor noi unelte de productivitate.


La nivel de interfaţă, începând cu 2012, Charisma va avea un dashboard propriu cu rapoarte din categoria Business Inteligence prin integrarea Tableau Software, Google Search integrat, precum şi alte funcţionalităţi necesare lucrului din fiecare zi. De asemenea, soluţia va integra şi un modul de Talent Management. Complementar, Charisma va oferi prin-tr-o extensie şi integrare la nivel operational cu tablete Apple şi Android, pentru a oferi clienţilor funcţionalităţi de SFA, reporting, mobile task, BI, EMR, Cell Monitor etc. La nivel de verticale economice, începînd cu 2012, Charisma va oferi o serie de pachete predefinite pentru 4-5 verticale economice, care vor accelera procesele de implementare şi vor reduce considerabil costurile asociate.

Sfrija – General Manager, Henkel
”Lucrăm cu TotalSoft din 1997, când compania condusă de Liviu Drăgan a dezvoltat pentru noi un sistem pentru controlul distribuţiei în timp real. Ne-am bazat pe acest sistem până anul trecut, când am trecut la Charisma care s-a adaptat la numeroasele particularităţi existente în Henkel.”Liviu



Mihaela Matei, Reward, Recognition & Reporting Manager Ursus Breweries

”Colaborarea dintre Ursus şi TotalSoft a început în octombrie anul trecut, când am implementat aplicaţia de payrolls şi HR Management din Charisma. Sunt multe aspecte ale activităţii Ursus pe care le putem optimiza, nu suntem un client uşor deoarece avem o mulţime de solicitări, însă este o relaţie de colaborare în care fiecare dintre părţi găseşte înţelegere. În următoarea perioadă vom adopta o soluţie TotalSoft pentru pontajul online în fabricile Ursus.”



Yorgos Ioannidis, membru în board-ul TotalSoft

„Cunosc foarte bine piaţa de ERP din Grecia şi Turcia şi cred că produsul TotalSoft este la un standard tehnologic foarte ridicat, peste nivelul regiunii. Mai mult, Charisma are şi avantajul competitiv al serviciilor de calitate, acolo unde clientul simte în mod real valoarea şi impactul.”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite