Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Piaţa IT&C are nevoie de studii pe segmente de nişă

30 Noiembrie 2011




Chiar dacă numărul studiilor realizate pentru piaţa IT&C românească a crescut în ultimii ani, dezechilibrul în ceea ce priveşte temele abordate de studiile româneşti faţă de cele din alte ţări din Vest va persista o bună perioadă de timp.


-


Amira Rădulescu, Marketing & PR Manager AdNet Telecom:


„Dacă sectorul IT se bucură de o atenţie mai mare din partea companiilor de cercetare de piaţă, domeniul telecomunicaţiilor este deficitar din acest punct de vedere. Nu există suficiente date referitoare la piaţa serviciilor de date, despre principalii jucători şi, mai ales, despre comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Studiile existente au ca sursă instituţiile publice sau de reglementare în domeniul telecomunicaţiilor, studii care ajung, însă, destul de târziu la publicul interesat.”


Anca Crahmaliuc, Marketing & Communication Manager SIVECO Romania:


„Primim astfel de cereri de informaţii, dar am ajuns la concluzia că nu trebuie să le răspundem tuturor celor care ne cer informaţii. Sistemul nostru de raportare intern este aliniat cu al unor companii. Oferim informaţii, însă nu restructurăm toată organizaţia după cum îţi cere un cercetător de piaţă.”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite