Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AdNet Telecom – Evoluţia Continuă! Telefonie VoIP, IPTV şi servicii de monitorizare şi curăţare a traficului în cazul atacurilor DOS/DDOS prin AdNet Protect

30 Noiembrie 2011




Liviu Tănase, COO AdNet Telecom


AdNet Telecom este o companie cu o evoluţie spectaculoasă, care, la doar 5 ani de la înfiinţare, a devenit unul dintre cei mai activi, inovativi şi profitabili jucători din piaţa locală de telecomunicaţii. Compania a intrat într-o nouă etapă a dezvoltării sale, modificându-şi forma juridică din Societate cu Răspundere Limitată în Societate pe Acţiuni şi obţinând Locul 1 în Top Profit Romania 2011 în sectorul 2 - Bucureşti, Domeniul Telecomunicaţii. Trendul ascendent al întregului business a avut la bază eforturile conjugate făcute de companie: diversificarea serviciilor, dezvoltarea infrastructurii în mod strategic şi parteneriate la nivel internaţional, menţinerea calităţii serviciilor la un nivel superior, toate corelate cu o politică de customer service foarte bine definită.

AdNet Telecom a demonstrat că nu iroseşte timpul atunci când este vorba de transformarea cerinţelor clienţilor săi în servicii, sisteme şi soluţii.


Pentru a veni în ajutorul clienţilor, AdNet Telecom a dezvoltat şi implementat recent Adnet Protect, un serviciu de monitorizare şi curăţare a traficului în cazul atacurilor DOS/DDOS (Distributed Denial of Service). După activarea acestui serviciu, nivelul de trafic către adresele IP ale clientului este monitorizat în permanenţă, iar în cazul detectării unui atac, traficul este redirecţionat prin echipamentele de curăţare. În plus, pentru tipuri mai puţin întâlnite de atacuri, clienţii pot beneficia de asistenţa unui specialist în securitate AdNet Telecom, care va analiza logurile de trafic şi va implementa soluţii de protecţie pe platforma proprie sau va recomanda clientului metode de limitare a efectelor atacului.


La nivel de infrastructură, s-a realizat un upgrade al reţelei backbone, care a ajuns la o capacitate de 260 Gbps. Începând cu luna noiembrie, Adnet Telecom a upgradat capacităţile contractate cu partenerii Tier 1 în Punctul său de Prezenţă din centrul de date Ancotel (Frankfurt, Germania).
Capacitatea către partenerii upstream şi de peering De-Cix a crescut cu valori între 100 şi 200%. Printr-un parteneriat nou, în Punctul de Prezenţă din centrul de date NxData, AdNet a implementat o soluţie de redundanţă totală, printr-un backup 1:1 cu capacităţile contractate în Frankfurt.


Alte servicii premium

Reamintim că, la începutul anului 2011, compania a lansat AdNet TV, IPTV cu acoperire naţională, un serviciu de televiziune digitală, transmis direct către TV prin intermediul unui Set-Top-Box conectat la reţeaua proprie de date. Această soluţie extinde conceptul de TV, care ajunge să includă nivele înalte de interacţiune, personalizare şi control din partea utilizatorilor, AdNet TV fiind televiziunea interactivă ce aduce publicului orice conţinut multimedia dorit.


Ulterior, un nou serviciu a fost dezvoltat şi oferit clienţilor Adnet Telecom: AdNet Hosted Unified Communications (UC) - soluţia oferită în regim SaaS prin care AdNet Telecom pune la dispozitia IMM-urilor servicii integrate de telefonie, conferinţă, fax şi mesagerie, bazate pe tehnologia VoIP. UC (Unified Communications) reprezintă o nouă arhitectură tehnologică, în care modalităţile de comunicare sunt integrate şi reprezintă veriga lipsă între VoIP şi restul tehnologiilor IT.


Toate aceste eforturi au avut drept rezultat o creştere exponenţială a numărului de clienţi şi o creştere cu 55% a cifrei de afaceri.


„Am ştiut încă de la început că succesul companiei noastre este asigurat numai dacă avem o carte de vizită impecabilă, fără pată.
Atitudinea profesionistă, calitatea serviciilor şi respectul oferit partenerilor noştri, fie ei clienţi sau furnizori, au avut ca rezultat creşterea şi trecerea companiei noastre la un nivel superior. Ştim că suntem pe drumul cel bun!”, afirmă Liviu Tănase, COO AdNet Telecom.


„În luna septembrie a acestui an, am desfăşurat un studiu referitor la satisfacţia clienţilor noştri, cărora le mulţumim pentru feedback-ul oferit, poziţionând serviciile Adnet Telecom drept <<cele mai bune servicii de telecomunicaţii>>. Valoarea în creştere a companiei şi succesul înregistrat în ochii clienţilor noştri demonstrează că AdNet Telecom găseşte răspunsurile corecte la întrebările din prezent”, a declarat Amira Rădulescu, Marketing & PR Manager.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite