Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

Peste 12.000 de reparatii pe luna in Orange Care Center

07 Decembrie 2011



Orange Romania a prezentat intr-o conferinta de presa rezultatele de pana acum ale programului Orange Care, strategia companiei pe acest segment, cele mai recente dezvoltari in domeniu si noul Care Center dedicat, deschis in luna noiembrie, Orange Care Center Europe House.
Orange Care Center este deschis tuturor, indiferent că sunt sau nu clienţi Orange şi indiferent de telefonul pe care îl deţin.




Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer B2C Orange Romania, a declarat ca Orange va extinde conceptul Care Center in principalele orase din tara si a anuntat, de asemenea, ca Sorin Blideran (foto) va fi implicat in actiunile de coordonare si de implementare ale strategiei Orange Care in toate tarile din grup.





„Misiunea mea este de a conduce si dezvolta linia de servicii de securitate din portofoliul Orange Care din intregul grup Orange. Aceasta linie de produse este formata din asigurari, extinderi de garantie, backup, protectie de date, servicii de familie si vizeaza toate produsele, fie mobile, fie fixe (smartphones, tablete, PC-uri)”, a declarat pentru Market Watch Sorin Blideran, Senior product manager la Orange Romania.
Aproximativ 15% din telefoanele primite in centrele Orange Care sunt din Bucuresti. Deocamdata, compania nu are o estimare in ceea ce priveste cat la suta din clientii care au apelat la serviciile din Care Center sunt clienti Orange si cat la suta clienti ai altor retele mobile.
„In ultimele 6 luni, resoftarile reprezinta 19% din numarul total de reparatii. Media de 12.500 de reparatii despre care am vorbit cuprinde si reparatii in garantie, dar si in afara garantiei”, a precizat Sorin Blideran.


La conferinta au fost prezenti si Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania si Philippe Bernard, Executive Vice President Sales and Care France Telecom - Orange, care este responsabil de dezvoltarea strategiei pentru Orange Care pentru tarile in care este prezent Grupul, avand ca obiectiv valorificarea serviciilor cu valoare adaugata.




Rezultate servicii Orange Care

Buy-Back
-rata de colectare de 13% din totalul de telefoane vandute
-120.000 de terminale colectate in primele 9 luni ale anului




SIM Agenda Back-up – aproximativ 160.000 de clienţi


Asigurarea pentru telefon, card de date şi modem – aproximativ 60.000 de contracte in 2 ani




Transfer de continut – 70.000 de tranzacţii in 2 ani



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite