Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Ecosisteme de parteneriat „made in România”

22 Decembrie 2011




„O relaţie de parteneriat aduce beneficii reciproce. Iată câteva dintre cele mai importante: partenerii sunt implicaţi, în calitate de subcontractori, în proiectele derulate de SIVECO România, în care furnizează servicii de implementare; pentru fiecare contract încheiat de SIVECO România în urma activităţilor de marketing şi comerciale desfăşurate de partener, acesta primeşte un comision în funcţie de aportul la semnarea contractului; şcolarizarea gratuită a personalului partenerului în soluţiile EAS (Enterprise Application Suite) şi în tehnologia Oracle; «Partners’ day» - organizăm anual un eveniment cu participarea tuturor partenerilor”, precizează Anca Crahmaliuc, Marketing & Communication Manager SIVECO România.


Partenerul SIVECO trebuie să fie lider în furnizarea de soluţii, servicii şi produse pe o piaţă bine definită, să furnizeze o gamă largă de servicii către clienţi, incluzând integrare, instalare, instruire şi suport tehnic, să aibă un număr mare de relaţii de afaceri pe segmentele de piaţă acoperite de soluţiile SIVECO România, experienţă în domeniul IT de cel puţin doi ani, disponibilitatea a cel puţin două persoane pentru proiecte de implementare a soluţiilor.


În 2011, împreună cu furnizorul de soluţii IT în domeniul medical iSOFT, SIVECO România a încheiat un parteneriat de colaborare complexă care s-a concretizat prin lansarea aplicaţiei iSOFT Laboratory, folosită la Spitalul Orăşenesc din Târgul Bujor, Spitalul de Pneumoftiziologie din Botoşani şi Spitalul de Obstetrică şi Ginecologie din Ploieşti. Cel mai recent proiect este dezvoltarea portalului pentru educaţia consumatorilor europeni Dolceta, împreună cu partenerii Adetef, Astec, Euronet.



Cristi Cozic, Country Manager Entersoft


Entersoft este prezentă de trei ani pe piaţa din România, fiind în plin proces de dezvoltare a unei reţele de parteneri.


„Încercăm să mergem pe acelaşi concept ca şi firma mamă din Grecia, care, având peste 80 de parteneri activi certificaţi, putem spune că este un success story. Am început dezvoltarea acestui concept în România, având în momentul de faţă peste 10 parteneri care sunt în plin proces de certificare în funcţie de competenţe. Multe companii încă sunt reticente la ideea de parteneriat, piaţa nevând un know-how în ceea ce priveşte acest proces, dar mai ales în ceea ce reprezintă un parteneriat, în care ideea de bază este fidelizarea şi satisfacţia clientului final. De foarte multe ori, companiile înţeleg că acest «proces» este, de fapt, un contract semnat şi sunt surprinse, de cele mai multe ori plăcut, când le vorbim de certificări pe competenţe, training, campanii de marketing, evenimente etc.”, subliniază Cristi Cozic, Country Manager Entersoft.


Partenerii Entersoft sunt atât companii care vin din acelaşi domeniu de activitate ca al companiei şi care doresc să-şi păstreze clienţii, care între timp au crescut şi au nevoie de platforme mult mai avansate tehnologic, cât şi companii colaterale activităţii de business a companiei şi care au nevoie de o soluţie integrată pentru a putea oferi clientului final o soluţie „la pachet” (de exemplu dezvoltatori de aplicaţii gen WMS, GPS, terminale etc.).


„Încă de la început, viziunea companiei a fost de a lucra prin parteneri şi nu de a «încerca» să facem parteneriate pe parcurs. Succesul obţinut afară este datorat tocmai acestei platforme proprietare .enter, care pune la dispoziţie partenerilor/consultanţilor tool-uri avansate tehnologic, astfel încât aceştia să poată răspunde la toate cerinţele venite din partea clienţilor finali, nefiind nevoiţi să vină către producător pentru orice particularizare a sistemului”, adaugă Cristi Cozic.


Procesul de certificare în cazul aplicaţiilor Entersoft înseamnă o serie de 7 certificări, din care fiecare partener poate să-şi aleagă nivelul de competenţă, astfel încât să poată răspunde la toate cerinţele venite din partea clientului din acea arie de competenţă.


„Benefiiciile unui partener certificat Entersoft încep prin accesul acestuia la cele mai noi tehnologii în domeniu, la susţinerea acestuia în procesul de marketing, presales, implementare, astfel încât să le putem transmite acest know- how, la alinierea la cele mai înalte standarde de calitate. Din punct de vedere strict comercial, un partener certificat Entersoft beneficiază de un discount semnificativ din preţul de licenţe şi de versiuni noi ale platformei noastre şi de posibilitatea de a folosi intern platforma Entersoft”, mai spune Cristi Cozic.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite