Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cloud Computing >> IT ca Serviciu >> Stiri si comunicate

GSbet īşi optimizează procesele interne cu Microsoft Dynamics CRM Online

01 Februarie 2012




- Simplificarea administrării şi configurării. Administrarea soluţiei Microsoft Dynamics CRM este foarte simplă şi poate fi realizată şi de persoane fără cunoştinţe tehnice, ceea ce reduce presiunea asupra Departamentului IT al GS BET. „Aplicaţia este simplu de configurat, iar din punct de vedere tehnic este administrată de Microsoft. Practic, GSbet nu are nevoie de competenţe IT interne pentru utilizarea Microsoft Dynamis CRM Online”, afirmă Elena Carp.

- Creşterea nivelului de securizare. Datele GSbet sunt găzduite în Data Center-ul Microsoft, certificat pentru un nivel maxim de redundanţă şi securitate. Contractul are un SLA ridicat, iar datele GSbet sunt în siguranţă, indiferent de situaţie.

- Transformarea cheltuielilor de capital în cheltuieli operaţionale. Prin plata lunară a accesului la funcţionalităţi, efortul financiar este uniformizat pe o perioada extinsă.

- Rentabilizarea mai rapidă a investiţiei printr-un raport mai bun beneficii/costuri. Dynamics CRM Online oferă aceleaşi beneficii ca versiunea on-premises, însă are un cost mai mic pe termen mediu şi implit un ROI (Return on Investment) mai bun.

- Eliminarea costurilor induse de hardware, atât din punct de vedere al achiziţiei, cât şi al administrării periodice prin găzduirea soluţiei într-un DataCenter Microsoft.

- Creşterea mobilităţii şi eficienţei forţei de muncă prin acces la soluţia CRM din orice locaţie şi de pe orice staţie de lucru. Dynamics CRM Online nu implică instalarea unui client local, accesarea aplicaţiei fiind realizată prin intermediul browser-ului. Astfel, angajaţii GSbet au acces la informaţii din orice locaţie şi pot avea orar flexibil de lucru.

- Reducerea costurilor operaţionale. Dynamics CRM Online nu are costuri suplimentare pentru administrare şi mentenanţă, toate acestea sunt acoperite de plata lunară a acesului.

Beneficii obţinute prin utilizarea funcţionalităţilor Microsoft Dynamics CRM

- Reducerea timpului de activare a unei noi agenţii partenere prin monitorizarea atentă a fluxurilor şi proceselor interne. Compania a reusit astfel să impună şi să respecte un termen fix pentru deschiderea unei noi agenţii.

- Îmbunătăţirea controlului asupra companiei. Pe baza rapoartelor periodice de activitate şi eficienţă disponibile pentru fiecare angajat, conducerea companiei GSbet are control asupra activităţii şi poate interveni în fluxurile de lucru pentru a accelera realizarea anumitor task-uri şi fluidizarea activităţii.

- Optimizarea suportului intern prin centralizarea activităţii la nivelul departamentului de suport, colectarea în CRM a tuturor interacţiunilor şi stabilirea unor timpi de răspuns din partea departamentelor vizate. Ulterior, conducerea GSbet are la dispoziţie rapoarte detaliate pe tipuri de probleme şi gradul de incidenţă a acestora.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite