Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Vodafone se aude pe bune

24 Noiembrie 2005



Asteptarea clientilor Connex a luat sfarsit si iata ca brandul dual Connex-Vodafone de care am amintit cateva luni in urma a fost lansat comercial intr-o campanie desfasurata sub sloganul „Impreuna” in cea mai mare comunitate mobila din lume.


Simultan, a fost lansat Vodafone Family, prima oferta care vine sa sustina angajamentele facute in Romania. Pachetul este disponibil pentru vanzare in doua variante: Vodafone Family 200, un abonament cu 200 de minute gratuite incluse (15 USD/luna), si Vodafone Family 500, un abonament cu 500 de minute gratuite incluse (25 USD/luna). Ambele pachete includ doua SIM-uri gratuite si ofera avantajul unei singure facturi administrate de unul din membrii familiei. Tariful de abonament al fiecarui SIM aditional, pentru alti membri ai familiei, este de 3 USD pe luna. Aceste abonamente au si o valoare ridicata a subventiei pentru telefoane. „Din acest moment, Connex si Vodafone sunt „Impreuna” intr-o campanie care imbina ambitia, pasiunea si optimismul celor doua brand-uri de varf. „Impreuna” suntem mai puternici si vom imbogati vietile clientilor nostri, datorita fortei unice a liderului mondial al comunicatiilor mobile. „Impreuna” vom continua sa fim alaturi de romani si de aspiratiile lor, sa sprijinim comunitatea si oamenii din jurul nostru si sa contribuim la dezvoltarea unor noi oportunitati interesante pe aceasta piata”, a spus Ken Campbell, Chief Marketing Officer Connex.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite