Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

ePayment a încheiat campania de rebranding, devenind PayU

02 Martie 2012



Peste 8 milioane de afişări, 2 milioane de unici, peste 260.000 de newslettere deschise, plus expunere outdoor la metrou, pe stradă, în aeroporturi, la bordul aeronavelor, în microbuze, autocare, mall-uri, restaurante şi baruri, ce se ridică la peste 6 milioane de persoane. Acestea sunt rezultatele finale ale campaniei “Fii Ambasador PayU!” derulată în săptămâna 23-29 ianuarie 2012, având ca unic obiectiv promovarea mesajului “ePayment devine PayU” prin intermediul magazinelor online partenere ale PayU. PayU a ales să încheie procesul de rebranding printr-o campanie de promovare neconvenţională – o competiţie între magazinele online partenere. Obiectivul magazinelor participante a fost de a transmite către cumpărătorii proprii, într-un mod cât mai creativ şi mai eficient, că ePayment a devenit PayU. Campania a fost susţinută de 14 Ambasadori PayU şi a marcat etapa de final a procesului de rebranding al companiei ePayment, principalul furnizor de soluţii integrate de plată online, în PayU România. Câştigătorii campaniei au fost desemnaţi pe baza rapoartelor şi a indicatorilor de audienţă, care au fost analizaţi de echipa de marketing a PayU, precum şi a evaluării calitative realizate de către un juriu format din specialişti în comunicare, marketing, media şi comerţ electronic. Juriul campaniei a fost format din: Lucian Mîndruţă, Creative Marketing Manager la Mediafax Group, Bogdana Butnar, blogger, consultant şi digital marketing, iar din 2011, Industry Manager la Google România, Adriana Iordan, Chief Product Evangelist la Avangate, Victor Kapra, consultant online şi blogger, Petrişor Obae, editorul site-ului Paginademedia.ro. “Succesul pe care l-am înregistrat cu această campanie alături de cei 14 Ambasadori, rezultatele foarte bune obţinute în promovarea mesajului de schimbare a brandului ne fac să fim mândri că am construit în toţi aceşti ani o relaţie de parteneriat foarte deschisă şi apropiată cu mulţi dintre clienţii noştri. Dorim să le mulţumim tuturor partenerilor pentru implicare şi entuziasm şi pentru că au dat curs invitaţiei noastre de a deveni Ambasadori PayU. Suntem convinşi că mesajul nostru a câştigat foarte mult la capitolul credibilitate prin implicarea directă a partenerilor”, spune Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU România. În continuare, acţiunile echipei de marketing vizează consolidarea brandului PayU şi comunicarea elementelor noi pe care acesta le aduce: inovaţie şi tehnologie”, adaugă Herghelegiu.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite