Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Suportul tehnic, esential pentru o solutie de securitate a datelor

25 Noiembrie 2005



Daniel Balan BitDefender Head of Customer ServiceDe la an la an se poate observa o mai mare agresivitate a atacurilor informatice. In 2004 pierderile datorate acestora s-au ridicat la peste 60 de miliarde de dolari la nivel mondial, iar evolutia este ascendenta. Solutia de securitate este astfel indispensabila in realizarea unui pachet complet de solutii informatice. Reputatia si calitatea sunt hotaratoare la luarea deciziei de achizitionare a unei solutii de securitate. Calitatea poate fi dovedita prin teste comparative. Reputatia insa tine in proportie de 90% de multumirea clientilor, pentru care serviciile conexe produselor achizitionate sunt importante.


In cerintele utilizatorilor, suportul post-vanzare ocupa un loc de frunte. Clientul doreste, si pe buna dreptate, sa poata apela in orice moment la specialisti calificati pentru a-i raspunde la intrebari sau a rezolva in cel mai scurt timp problemele aparute. In majoritatea cazurilor, cumparatorii apeleaza in continuare la protectia BitDefender. Acest lucru ne dovedeste ca suntem pe drumul cel bun si ne incurajeaza sa imbunatatim in continuare solutiile si serviciile oferite.“ a declarat Daniel Balan, Head of Customer Service. Serviciile BitDefender se diferentiaza in functie de tipul de client, deoarece nevoile sunt diferite. In cazul serviciilor consumer, adica cele Standard si Extra, suportul tehnic este asigurat 24 de ore pe zi, 7 zile din 7, prin e-mail, chat si telefon. Pentru a satisface si cele mai exigente cerinte, specialistii BitDefender sunt certificati Microsoft si Linux. Cererile trimise prin e-mail primesc raspuns in maximum 8 ore, iar in cazul serviciului Live Assistance si al telefonului, raspunsul este pe loc.


6000 de ore alaturi de clienti


Serviciul BitDefender de suport tehnic este disponibil clientilor din toata lumea, fiind adaptat fiecarei culturi in parte. Astfel, o echipa de peste 40 de oameni dedicati acestui serviciu se afla in sediul central din Bucuresti si in cele trei centre regionale (Tettnang, Barcelona, Florida), alaturandu-li-se si specialistii celor 50 de parteneri certificati BitDefender. Intr-un an sunt rezolvate mai mult de 100.000 de cereri de asistenta, dintre care cel putin o treime sunt primite prin intermediul serviciului Live Assistance. In primele 6 luni ale anului 2005, utilizatorii BitDefender au petrecut impreuna cu inginerii de suport de la BitDefender peste 6000 de ore pe chat si peste 70,000 de minute pe telefon, rezolvand in timp real nelamuririle sau problemele aparute.


In Avantaj limba romana


Localizarea in Romania a producatorului de solutii de securitate aduce un plus atat partenerilor - distribuitori sau integratori - cat si clientilor. Beneficiarii licentelor pot interactiona permanent cu specialistii BitDefender si primesc asistenta in limba romana. Un alt beneficiu pentru clientii din Romania, sunt serviciile Corporate. Acestea includ deplasarea unui specialist BitDefender la sediul clientului pentru implementarea solutiilor achizitionate, pentru mentenanta sau actualizarea generatiilor de produse.


„Solutiile antivirus BitDefender sunt de tipul “install&forget”. Cu ajutorul serviciilor corporate dorim ca, din momentul achizitionarii solutiei potrivite, clientul sa nu mai aiba nici o grija. Sunt cazuri in care este necesara implementarea intregii suite intr-o perioada scurta de timp, in mai multe locatii. Alteori este nevoie de actualizarea versiunii de produse in retele cu o arhitectura complexa, iar realizarea acestor activitati de catre specialistii BitDefender usureaza munca departamentului IT al clientului“, a concluzionat Daniel Balan.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite