Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cine vrea 1000 de beri made in Germany?

25 Noiembrie 2005



Acesta este premiul unei campanii originale lansate de BitDefender pentru recrutarea celeor mai buni beta-testeri pentru un nou produs: BitDefender Mail Protection for Enterprises. Pasionatii de Linux din intreaga lume sunt invitati sa testeze aceasta solutie de securitate care va oferi protectie antivirus si antispam la nivelul serverului de mail.


“Este prima campanie de marketing internationala de o asemenea amploare lansata de o companie romaneasca. Participanti din peste 140 de tari sunt asteptati sa se inscrie pentru a castiga cele 1.000 de beri produse in Germania si o excursie, puse in joc de BitDefender. Daca cel mai eficient beta-tester va fi roman, atunci excursia va fi catre Germania, in cazul in care va castiga un strain, atunci destinatia lui va fi Castelul Bran“, a declarat Alexandru Balan, Product Marketing Manager.


Perioada de inscrieri a celor care vor sa devina beta-testeri este valabila pana pe 15 noiembrie pe site-ul bitdefender.com, fiind urmata, pe parcursul a 2 luni, de testarile efective. „Ne-am gandit ca cele 1.000 de beri ar fi o pedeapsa indeajuns de aspra pentru individul in stare sa “chinuie” cel mai tare produsul. Beta-testingul este o etapa importanta in procesul de lansare a unui produs si avem de gand sa rasplatim cu prisosinta efortul depus de comunitate“, a completat Balan. Urmatoarele locuri in topul celor mai eficienti beta-testari vor fi recompensate cu 2 iPOD-uri plus „docking station” pentru castigatorii locului 2 si respectiv 3 iPOD-uri pentru cei clasati pe locul 3. Un premiu special si titlul „BitDefender Crash Test Dummy“ il asteapta pe creatorul celei mai originale metode de a bloca produsul. Castigatorii campaniei “Crash and Win” vor fi anuntati pe data de 30 ianuarie 2006.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite