Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Network One Distribution încheie un parteneriat cu Philips

14 Martie 2012



Network One Distribution (NOD – cunoscută anterior cu denumirea Asesoft Distribution), lider pe piaţa românească de distribuţie a produselor electro-IT, a semnat parteneriatul cu Philips pentru distribuţie de televizoare pe piaţa din România.
Network One Distribution a înregistrat anul trecut o creştere accelerată a vânzărilor de televizoare, în linie cu evoluţia de două cifre a pieţei de profil. Televizoarele reprezintă 10% din cifra de afaceri a Network One Distribution, care s-a ridicat anul trecut la 200 milioane de euro, conform bilanţului financiar finalizat în luna ianuarie a acestui an.„Televizoarele au continuat să fie şi în 2011 motorul pieţei electro-IT, cu creşteri ale vânzărilor pe care le estimăm la aproximativ 17%. Parteneriatul cu Philips TV ne va aduce o creştere a cotei de piaţă pe acest segment până la 16%, comparativ cu 11% în anul 2011”, spune Răzvan Ziemba, Director General Network One Distribution. Eroziunea preţurilor, dar şi adoptarea la scară mai mare a noilor tehnologii ca Smart TV sau 3D, care au trezit interesul consumatorilor au fost principalii piloni ai evoluţiei pieţei de televizoare în 2011. Totodată, disponibilitatea acestor caracteristici noi pe diagonale mai mici, fapt care implică un cost mai redus de achiziţie, va susţine evoluţia acestui segment al pieţei electro-IT în cursul acestui an. Piaţa locală a televizoarelor este dominată de modelele HD Ready si Full HD cu diagonală de 32 inci (81 cm), cu o tendinţă de orientare către diagonalele de 40 şi 42” (101-106 cm). Din punctul de vedere al tehnologiei, cele mai căutate modele sunt cele LED. Noile Smart TV Philips dispun de o serie de caracteristici care îmbunătăţesc experienţa de vizualizare şi oferă beneficii sporite de control prin intermediul unui smartphone sau unei tablete cu sistem de operare iOS sau Android. Peste 500 de aplicaţii sunt disponibile pe platforma NetTV. Televizoarele Philips echipate cu tehnologia 3D aduc utilizatorilor imagini profunde şi realistice, pentru o exerienţă de vizionare cât mai aproape de cea din sălile de cinema. Cu tehnologia Ambilight, lumina pe care televizorul o proiectează pe peretele din spate are, în timp real, exact aceleaşi nuanţe ca imaginea de pe ecran, adaptându-se însă şi la culoarea peretelui camerei, astfel că imaginea este percepută mai mare, mai vie şi oboseala ochilor datorată vizionării este redusă substanţial. Network One Distribution are peste 800 de parteneri activi pe segmentul televizoarelor. Compania distribuie în România 60 de branduri şi aproximativ 80 de categorii de produse. Network One Distribution a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 200 milioane euro şi vizează pentru anul acesta o creştere de 10%.

Compania Network One Distribution urmăreşte poziţionarea ca jucător regional pe piaţa distribuţiei electro-IT din Europa Centrală şi de Est, prin extinderea operaţiunilor în Bulgaria, Serbia, Ucraina şi Ungaria până în 2014.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite