Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Matricia Solutions îşi extinde oferta CRM cu Microsoft Dynamics CRM Online

14 Martie 2012



Matricia Solutions , furnizor cu peste 10 de ani experienta in implementarea de solutii CRM si partener Microsoft in Romania pentru suita Microsoft Dynamics CRM , a decis sa isi completeze portofoliul de produse cu oferta de solutii Dynamics CRM Online .
Pe o piata in care bugetele de IT ale companiilor sunt tot mai reduse, iar organizatiile nu mai sunt dispuse sa faca investitii majore in licente software si infrastructura, Dynamics CRM Online este solutia perfecta. Solutia este oferita in regim SaaS (“serviciu la cerere”) si reprezinta o optiune atractiva atat in termeni de performanta, cat si de costuri si resurse alocate. “Cu noua solutie online ne adresam companiilor care doresc sa beneficieze de toate functionalitatile unei platforme CRM complexe, dar si de avantaje specifice precum: acces online oriunde si oricand exista o conexiune, de pe orice tip de terminal fix sau mobil, plata in sistem de abonament si optimizarea costurilor prin regimul “pay-as-you-go”. De retinut si disponibilitatea aproape imediata a sistemului care poate fi utilizat in numai cateva zile de la instalare. Un alt aspect important il reprezinta faptul ca software-ul este gazduit de Microsoft, iar companiile client nu mai au grija administrarii sistemului si a securitatii datelor, aspecte ce cad in responsabilitatea furnizorului si sunt incluse in pretul abonamentului. Astfel, oferim organizatiilor o solutie CRM de cel mai inalt nivel, chiar si in absenta unui buget initial prestabilit. Totodata, experienta de lucru a echipei Matricia in peste 50 de proiecte CRM vine sa completeze aceasta oferta cu un plus de valoare materializat in transferul de expertiza de business catre organizatia client”, a declarat Diana Lungulescu, Director Executiv Matricia Solutions.
Solutiile CRM Online din portofoliul Matricia continua strategia de verticalizare a produselor CRM on-premise ale companiei, prezentand functionalitati specifice unor industrii precum: distributie , telecomunicatii, pharma , servicii profesionale, advertising, etc. “Piata ne arata ca ideea migrarii aplicatiilor software inspre cloud computing este tot mai puternica. De altfel, inca de anul trecut, am realizat pentru Gealan Romania, unul dintre clientii nostri de CRM traditional, migrarea spre Dynamics CRM Online, iar discutiile cu numerosi noi prospecti ne demonstreaza interesul crescut pentru acest tip de solutii”, a adaugat Diana Lungulescu.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite