Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Criterii de selecţie a unei soluţii DM

17 Martie 2012




Nu în ultimul rând, trebuie luată în calcul uşurinţa de utilizare a aplicaţiei. Indiferent de gradul de competenţe IT al angajaţilor care folosesc aplicaţia DM, o interfaţă greoaie, nefamiliară acestora, va influenţa simţitor gradul de adopţie al soluţiei, ceea ce, inevitabil, va reduce eficienţa la nivel general.
Şi aici intervine din nou factorul cheie reprezentat de suportul oferit de vendor/partener de implementare, atât pe partea de customizare, cât şi în ceea ce priveşte training-ul acestora.

Avantajul efortului intern

Cu puţină documentare în piaţă, insistând asupra studiilor de caz concrete, lista generică a criteriilor prezentată mai sus poate fi extinsă fără un efort prea mare. Aceasta trebuie, însă, structurată pe niveluri de importanţă a condiţiilor, astfel încât să se limiteze riscul ca rezultatul procesului de triere să fie nul.

Este preferabil un rezultat ceva mai generos, care să fie supus în cea de a doua fază unui proces de triere mai riguros, în funcţie de competenţele şi capabilităţile partenerilor de implementare. Care, în fazele avansate de negociere, înainte de a prezenta clientului un posibil design de soluţie, realizează şi ei un proces de analiză internă. Iar rezultatele acesteia pot fi validate sau infirmate de potenţialul client prin analiza internă realizată de către acesta. Avantajul modelului recomandat succint mai sus este evident – clientul poate decide în cunoştinţă de cauză dacă oferta primită răspunde sau nu aşteptărilor sale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite