Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

D-Link lanseaza programul „Value in Partnership+”

20 Aprilie 2012



D-Link redefinește programul de marketing pentru parteneri și lansează programul pan-european „Value in Partnership+”, care se bazează pe portalul online http://vipplus.dlink.com.


Partenerii D-Link pot utiliza portalul pentru a se înregistra ca parteneri de tip „Value in Partnership+”, ceea ce le va permite să acceseze o multitudine de servicii. Pe lângă informații despre noile produse, partenerii au acces la instrumente de marketing și suport tehnic, amplu suport pre- și post-vânzare. Participanții sunt recompensați cu un mare număr de cadouri și alte stimulente.
„Noul program de parteneriat ne permite să abordăm toți partenerii și să le oferim sprijin în activitatea lor de zi cu zi. Programul este conceput pentru a ajuta la dezvoltarea unui business susținut și profitabil prin vânzarea de soluții D-Link pentru afaceri și a serviciilor proprii, în cadrul unui parteneriat. Se oferă acces la portofoliul de produse premiate pe plan internațional și servicii D-Link, iar partenerii pot beneficia de avantaje importante. Portalul online ne va permite să oferim suport direcționat personalizat, în funcție de necesitățile specifice”, afirmă Bogdan Mihalcea, Country Manager D-Link România.


Programul „Value in Partnership+” structurează noile niveluri pentru parteneri: parteneri de tip Registered, Silver și Gold.
Primul constituie nivelul de bază, tip entry level, pentru toți resellerii interesați. În cadrul acestui nivel, puteți explora portalul „Value in Partnership+” fără a fi necesare date referitoare la vânzări. Partenerii vor avea posibilitatea să descopere avantajele pe care le poate aduce parteneriatul cu D-Link. Pot beneficia imediat de anumite servicii și resurse, cum ar fi un centru de campanie online, discount-uri și convenții pentru prețuri speciale (SPA).
Centrul de campanie online, o vastă bază de date de marketing, este util partenerilor D-Link îndeosebi în ceea ce privește campaniile de co-branding. Poate fi utilizat ca suport pentru diverse proiecte și furnizează material de marketing de actualitate. Desfășurarea unei campanii de e-mailing (de ex., trimiterea de newslettere catre parteneri) se poate face foarte simplu cu ajutorul noului portal pentru parteneri. De asemenea, există acces VIP+ exclusiv la suport tehnic, prin telefon.


Pentru partenerii Silver și Gold, programul pune la dispoziție, pe lângă beneficiile oferite partenerilor de tip Registered, suport local din partea D-Link România atât din punct de vedere tehnic, cât și ca vânzări. În plus, partenerii certificați beneficiază de o platformă de bonusuri și rebate-uri pentru volumele de vânzări realizate.
Partenerii D-Link beneficiază de un program generos de bonusare. La achiziționarea de produse D-Link, vor colecta puncte „Value in Partnership+”, pe care le vor putea transforma în cadouri sau sume echivalente pe un card tip VISA pentru parteneri.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite