Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

BenQ România estimează creşteri ale vânzărilor pe toate categoriile de produse în 2012

25 Aprilie 2012



BenQ, furnizor global de soluţii de imagine şi producătorul numărul unu pe piaţa locală de proiectoare, estimează pentru anul în curs un avans al vânzărilor pe toate categoriile de produse, având în vedere diversificarea gamelor de produse şi evoluţia pozitivă a pieţei aşteptată pentru 2012.
Segmentul proiectoarelor, unde BenQ este din anul 2009 numărul unu după cota de piaţă în România, va avea anul acesta o creştere a vânzărilor de aproximativ 15 procente comparativ cu anul anterior. „Noile proiectoare bazate pe tehnologie laser, care oferă avantajul unei durate de viaţă a lămpii de până la 20.000 de ore vor reprezenta anul acesta 5-10% din vânzările BenQ la nivel local pe acest segment. Aşteptăm o evoluţie de 15% a vânzărilor totale de proiectoare pentru BenQ România şi menţinerea poziţiei de lider la nivel local, în contextul în care estimăm o evoluţie crescătoare a pieţei de profil“, a declarat Dragoş Salamac, Country Head BenQ pentru România.
În zona camerelor foto, BenQ îşi propune o evoluţie a volumului de vânzări de 10-15%. BenQ vizează diversificarea gamei de produse şi accesarea tuturor segmentelor de camere foto compacte, după ce anul trecut a introdus pe piaţa locală primele modele din segmentul bridge. Strategia BenQ urmăreşte evoluţia globală a pieţei de camere foto, care se îndreaptă către modele cu funcţii şi caracteristici mai complexe. “În primul trimestru din acest an am observat o orientare a consumatorilor către modelele mai avansate, cu performanţe mai ridicate, fapt care s-a tradus într-o creştere valorică a vânzărilor pentru BenQ”, spune Dragoş Salamac. Oficialul BenQ aşteaptă în acest an o creştere a pieţei locale de camere foto de 15%-20%.
După succesul înregistrat de modelele de monitoare dedicate gamerilor, fie că sunt pasionaţi de jocuri video de strategie, fie că sunt fani ai shooter-elor, BenQ România a continuat să îşi menţină focusul pe acest segment. Pentru anul în curs, BenQ mizează în România pe un avans de 5% al vânzărilor pentru monitoarele LCD. La nivel local, se observă o tendinţă de creştere a vânzărilor de monitoare cu diagonală de peste 23 inci. În această categorie de monitoare, BenQ fiind numărul unu, cu o cotă de piaţă de aproximativ 30%.


Dragoş Salamac,
Country Head BenQ pentru România

Anunturile au fost facute cu ocazia lansarii unor noi produse BenQ pe piata locala, respectiv noua gamă de proiectoare BenQ echipate cu surse de lumină laser, a căror durată de viaţă ajunge la 20.000 de ore.


Modelele BenQ LW61ST şi LX60ST sunt primele proiectoare short throw din lume echipate cu tehnologia de iluminare BlueCore Laser Light, care asigură performanţă în redarea imaginii, consum redus de energie şi dispun de modul de start/stop instantaneu. Sursa de lumina de tip laser care înlocuieşte lampa tradiţională, nu conţine mercur, iar consumul de electricitate realizat de sursa de iluminare a proiectorului poate scădea în funcţie de imaginile proiectate cu până la 90%.


Totodată, BenQ înnoieşte gama camerelor foto, aducând în România modelul BenQ LM100, prima cameră foto care fotografiază şi filmează subacvatic, este rezistentă la şocuri, dispune de protecţie la praf/nisip, dar şi la inghet , şi camera foto compactă GH200, un model cu High Zoom ce dispune de caracteristici speciale fotografiere inedită, fiind un model pentru vacanţă.
Noile produse LW61ST, LX60ST şi GH200 sunt disponibile prin partenerii oficiali BenQ din România dina această lună. Noua cameră foto BenQ LM100 este disponibilă deja pe piaţa locală prin retailerul online eMAG.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite