Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

„Ne vom concentra pe zona tiparului digital, unde soluţiile şi oferta noastră sunt imbatabile“

21 Mai 2012




Decizia lansării proiectului doc-shop.ro am luat-o nu pentru că e la modă să ai un magazin online. Am luat în considerare 3 elemente. Primul este cel de imagine. În afară de site-ul document.ro, am considerat că prezenţa în piaţa magazinelor online este în favoarea noastră şi ne conferă o prezenţă în plus. Al doilea considerent luat în seamă a fost acela că un magazin online este cel mai ieftin mod de a promova o anumită categorie de produse (imprimante, multifuncţionale mici, consumabile), fiind foarte comod pentru client să cumpere de acasă sau de la birou. În ultimul rând, există o categorie de clienţi, cunoscători în domeniul de printing, care nu necesită consultarea unui om de vânzări specializat, aceasta cumulându-se şi cu costurile mici ale achiziţiei. Pentru Document, magazinul online reprezintă un nou canal de promovare, care acum ne asigură aproximativ 8-9% din vânzări.

Ce proiecte aveţi pentru noul an?

Indiferent de planurile şi ambiţiile noastre, nu ne putem desprinde de cadrul şi evoluţia economică din România. Însă avem şi o doză importantă de speranţă. Baza principală o reprezintă clienţii vechi, cărora le mulţumim. Cei care ne cunosc au încredere. Domeniul în care ne vom concentra în următorii 2 ani va fi acela al tiparului digital, acolo unde şi soluţiile şi oferta noastră sunt imbatabile. În general, ne vom orienta în zona print-ului color, care şi în România a crescut exponenţial din punct de vedere al volumului de printare. Avem în plan creşterea echipei de vânzări şi certificarea ei din punct de vedere al specializării. A avansa cifre de creşteri şi evoluţii în această perioadă, în care nici la nivel guvernamental nu se ştiu toate elementele bugetului, ar fi o glumă.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite