Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managementul de proiect īntr-o corporaţie

21 Mai 2012




PMO şi modelul de project management corporativ

Modelul de project management corporativ defineşte structura organizaţională a unui PMO (Project Management Office) la nivel de corporaţie.

Atunci când organizează un PMO, o companie trebuie să-l gândească astfel încât să lucreze eficient raportat la cultura organizaţională corpo-ratistă. În cartea sa, Business Driven PMO Setup, Mark Price Perry sugerează să se ţină seama de două aspecte ale culturii corporatiste, atunci când
se pun bazele unui PMO:
- modul în care organizaţia ia decizii
- modul în care organizaţia controlează livrarea proiectelor.

Managementul de proiect corporativ

Managementul de proiect corporativ se referă la planificarea şi implementarea a diferite strategii de afaceri de către grupuri bine stabilite din cadrul unei organizaţii, cu scopul de a duce la bun sfârşit un obiectiv specific, cum ar fi dezvoltarea unui produs nou sau crearea/proiectarea unei noi structuri. Managementul de proiect poate cădea în responsabilitatea unei singure persoane sau a unei echipe, în funcţie de mărimea proiectului respectiv.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite